آخرین اخبار
تاریخ انتشار: ۱۴ / ۰۴ / ۱۳۹۷

رویداد استارت آپی بازی اتللو

رویداد استارت آپی بازی اتللو

رویداد استارتاپی بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی (ایده استارت آپی، انیمیشن، مستند، نرم افزار، وبسایت، بازی، موشن گرافیک و کلیپ، روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی) با اقتباس از مدل موفق رویداد های استارت آپ ویکند برای اولین بار طراحی گردیده است. این رویداد در طی ۲٫۵ روز برگزار خواهد شد و در این رویداد به تقویت جنبه های کسب وکاری محصولات فرهنگی پرداخته خواهد شد. از این رو در این رویداد علاوه بر کارتیمی و منتورینگ، کارگاه هایی با موضوع های آشنایی با بوم مدل کسب و کار، تیم سازی، اعتبارسنجی مسئله و کمینه محصول پذیرفتنی(MVP) و نحوه ارائه به سرمایه گذار برگزار خواهد شد.

بازی اتللو چیست؟

بازی اتللو یک بازی فکری و استراتژیک است حاوی یک زمین بازی به مساحت ۸ در ۸ و ۳۶ مهره دو رو که یک طرف آن سیاه و طرف دیگر سفید است. مخترع این بازی، انگلیسی ها و در دهه هجدهم میلادی بوده اند. در بازی فکری ۲ نفره بازیکنان با محاصره و تصاحب مهره های یکدیگر وارد رقابتی جدی و آموزنده می شوند و زمان خود را به نحوی خوب سپری می کنند . هم اکنون هزاران نفر در سراسر دنیا ضمن درگیر شدن در جذابتهای این بازی مشهور ، قدرت برنامه ریزی و آینده نگری خود را پرورش می دهند و استراتژی های رقابت کردن و برنده ماندن را طراحی و در عمل اجرا می کنند.

در بازی اتللو، ابتدا چهار مهره در صفحه قرار می گیرد و هر بازیکن به قید قرعه یک رنگ را انتخاب می کنند . بازیکن سیاه با گذاشتن یک مهره از طرف سیاه آن بازی را شروع می کند . او فقط در خانه ای می تواند مهره بگذارد که طی آن یک یا چند مهره سفید بین دو مهره سیاه قرار بگیرد. چهار خانه با ستاره علامت گذاری شده است که بازیکن سیاه برای اولین مهره گذاری یکی از آنها را می تواند انتخاب کند. بازیکن سیاه مهره سفید محاصره شده (بین دو مهره سیاه) را با چرخاندن به رنگ سیاه در می آورد و از آن خود می کند.

رویداد استارتاپی بازی اتللو چیست؟

این رویداد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۳۹۷ برگزار می شود. در این رویداد علاقمندان در موضوعات زیر محصولات خود را تولید می کنند:

استارت آپ
انیمیشن
مستند
نرم افزار
بازی
وبسایت
موشن گرافیک و کلیپ
روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی
در این برنامه علاقمندان به تولید محصولات در حوزه های فوق و راه اندازی استارتاپ های فرهنگی در تیمهای حداقل ۲ نفره در رویداد شرکت میکنند. ثبت نام بهتر است به صورت گروهی و تیمی صورت بگیرد. اگر ثبت نام کننده فردی حضور یابد با افراد یا گروه های دیگر در رویداد ادغام می شود.
شرکت کنندگان ممکن است محصولشان آماده یا در دست ساخت باشد و یا صرفا ایده محصولی را در ذهن داشته باشند.
ثبت‌نام کنندگان می بایست در این دو و نیم روز از عصر چهارشنبه تا جمعه شب تمام وقت در برنامه حاضر باشند. در این مدت با کمک روشهای کارآفرینی جدید و استارتاپی، شیوه های تولید محصول بر اساس نیاز و سلیقه مخاطب و تدوین مدل درآمدزایی یا اثرگذاری به تیمها آموزش داده شده و با آنها تمرین میشود. در طول رویداد چندین کارگاه اموزشی برگزار شده و منتورهای باتجربه به تیم ها کمک می کنند جنبه های مختلف موفقیت محصول در بازار از جمله کیفیت تولید محصول، استراتژی فروش و توزیع، تبلیغات، مدل درآمدی و … را طراحی و بهبود بخشند.
در پایان روز پنجشنبه، تیمها ایده پرورده شده شان را به داوران ارائه میکنند و تیمهایی که بهترین ایده ها را از حیث اثربخشی، کارایی، استمرار و کار تیمی پرورش داده باشند مقام های اول تا سوم را به دست می آورند.

محصولات و ایده های ارائه شده در رویداد باید در حداقل یکی از موضوعات زیر ارائه شوند:

امید
پیروزی
مقاومت
آزادگی
همبستگی
خاک

تجاوز
انسانیت
تحریم
تبعیض
آوارگی
تحقیر
افراط گرایی
دادرسی

مشخصات همایش
  • تاریخ شروع : 1397/04/15
  • تاریخ پایان : 1397/04/15
  • تلفن تماس : 02188361526
  • شماره فکس : 02188361526
  • آدرس ایمیل :
  • وب سایت : مشاهده وب سایت
دیدگاه خود را ارسال کنید