مهندسی شیمی و نفت شاخه­ ای از علوم مهندسی است که با طراحی، ساخت و بهره­ برداری از فرآیندها و کارخانجات مرتبط با صنایع شیمیایی درگیر است. منظور از صنایع شیمیایی آن دسته از صنایع هستند که در آنها تغییری شیمیایی، فیزیکی یا بیولوژیک مواد خام را به محصولات با ارزش صنعتی تبدیل می­کنند.

حیطه اصلی مطالعات یک مهندس شیمی بر سه بخش، اختلاط، مهندسی واکنش و جداسازی تکیه دارد. بر این مبنا کارخانجات بسیاری از قبیل واحدهای یک پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع چوب و کاغذ، صنایع غذایی، صنایع داروئی و تجهیزات پزشکی، صنایع سلولزی، صنایع پلیمر، صنایع شیمیایی معدنی و بسیاری دیگر از صنایع به طور مستقیم از کاربردهای علم مهندسی شیمی و نفت بهره می­برند.

دانشجویان، فارغ ­التحصیلان، اساتید و تمامی کسانی که با این رشته در ارتباط هستند، به خوبی از اهمیت ترجمه تخصصی مقالات و متون این رشته و برقراری ارتباط با سایر همتایان و ارائه دستاوردهای خود به جهانیان آگاه هستند. گروه مترجمین ایراکا با هدف ارائه خدمات کیفی در سطح آکادمیک افتخار دارد که اعلام نماید، ترجمه تخصصی متون رشته مهندسی شیمی و نفت در گرایش­های مختلف اعم از ترجمه كتاب­، مقاله، طرح پژوهشی، SOP  یا بیانیه هدف، کاتالوگ­ها و بروشورهای مرتبط با مهندسی شیمی و نفت، پاورپوینت­های ارائه شده در دانشگاه­های برتر و سایر متون تخصصی رشته شیمی و نفت را با بهترین کیفیت و با استفاده از مترجمان زبده که همگی متخصص و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه­های معتبر داخل و خارج از کشور در رشته مهندسی شیمی و نفت می باشند ارائه می­نماید.

اعتقاد گروه مترجمین ایراکا بر این است که کیفیت ترجمه قابل سطح ­بندی نمی­باشد و تنها یک سطح کیفی برای ارائه خدمت به مشتری وجود دارد و آن هم سطح طلایی ترجمه می­باشد. از این­رو ه گروه مترجمان ایراکا با دقت و حساسیت بالایی، مترجمان رشته شیمی و نفت را گزینش کرده و این اطمینان را به شما می­دهد که تمامی سفارش­های ترجمه شما، پس از دریافت از مترجم توسط تیم کیفی که همگی متخصص و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مهندسی شیمی و نفت می­باشد، بازخوانی و در صورت نیاز به ویرایش به مترجم دیگری دارای تخصص مهندسی شیمی و نفت و منطبق با گرایش شما سپرده خواهد شد، و در نهایت به مشتری ارائه می­گردد.

کلیدی­ ترین عامل در ترجمه متون تخصصی شیمی و نفت این است كه مترجم آن متن بصورت عملی با مباحث مورد نظر درگیر بوده باشد، ضمن اینکه در حین ترجمه از اصطلاحات رشته مهندسی شیمی و نفت اطلاع داشته و همزمان این کلمات را در دیکشنری جستجو نماید تا معانی مختلف و کاربردهای گوناگون آن را با اطمینان کامل در متون تخصصی رشته مهندسی شیمی و نفت استفاده نماید. در واقع آگاهی از این اصطلاحات كلید انجام یك ترجمه طلایی و با كیفیت خواهد بود.

مترجمان تخصصی رشته شیمی و نفت گروه مترجمین ایراکا دارای تحصیلات آکادمیک در گرایش­های: صنایع شیمیایی معدنی، مهندسی شیمی- آلی، صنایع نفت، صنایع گاز، صنایع پالایش، پتروشیمی، مهندسی شیمی- جداسازی، مهندسی شیمی- طراحی فرآیندها، مهندسی شیمی-کاتالیست، مهندسی شیمی- سینتیک و طراحی راکتور، مهندسی شیمی- ترمودینامیک، نانو شیمی، مهندسی نفت، مهندسی نفت- حفاری، مهندسی نفت- مخازن هیدروکربوری می­باشند.

لازم بذکر است خدمات ارائه شده توسط این مؤسسه برای ترجمه متون تخصصی رشته مهندسی شیمی و نفت شامل: خدمت ترجمه انگلیسی به فارسی متون مهندسی شیمی و نفت، ترجمه فارسی به انگلیسی متون مهندسی شیمی و نفت، ترجمه کلیه بروشورها، کاتولوگ­ها و نامه­های حوزه علوم و مهندسی شیمی و نفت، پارافریز و بازنویسی، ویرایش توسط ویراستاران ایرانی و ویرایش نیتیو (ویرایش توسط ویراستاران انگلیسی و آمریکایی زبان) و دارای تخصص در رشته مهندسی شیمی و نفت می­باشد.

ارائه کیفیت طلایی ترجمه، تحویل به موقع به مشتری و هزینه مناسب ترجمه متون مهندسی شیمی و نفت دلیل برتری این مؤسسه نسبت به سایر مؤسسات می­باشد. 

ثبت سفارش

سفارش خود را ثبت کنید

فهرست