ایراکا توسط فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تاسیس گردیده تا برترین خدمات ترجمه مقاله، ویرایش مقاله و پارافریز را برای فرهیختگان مراکز آموزش عالی کشور فراهم آورد.

پارافریز و بازنویسی مقاله به صورت تضمینی با کاهش مشابهت در حد ۱۵ درصد، یکی از پرترافیک ترین و مورد اعتمادترین خدمات ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) میباشد که اساتید دانشگاهی و دانشجویان دکتری برای جلوگیری از هرگونه احتمال مشابهت مقاله و رفع Plagiarism از آن بهره میگیرند.

طبیعی است که در زمان نگارش یک مقاله یا کتاب، نویسندگان از مراجع مختلفی استفاده کرده و ممکن است بخشی از جملات را دقیقا و بدون تغییر در مقاله خود استفاده کنند. ایراکا با دسترسی کامل به اکانت نرم افزارهای پیشرفته تعیین مشابهت مانند iThenticate و Turnitin که هر دو در کلیه ژورنالهای بین المللی استفاده میشوند، این توانایی را دارد که مشابهت مقاله شما را دقیقا تعیین کرده و آن بخشها را بازنویسی نماید به گونه ای که ضمن حفظ مفهوم اصلی، مشابهت به طور کامل رفع شود.

بازنویسی و پارافریز چگونه انجام میشود؟

اولین عاملی که باعث کیفیت بازنویسی و پارافریز میشود، استفاده از مترجمینی است که دقیقا در رشته مربوطه تحصیل کرده باشند زیرا اولین گام بازنویسی، درک مفهوم صحیح و عمیق هر جمله است که بدون اطلاع کامل از اصطلاحات هر علم، امکانپذیر نیست. ایراکا هم اکنون با در اختیار داشتن گروهی متشکل از ۲۵۰ نفر تحصیل کرده در ۲۷ رشته مختلف، پارافریز مقالات را به صورت تضمینی انجام داده و تعهد کیفی در حفظ مفهوم اصلی را خواهد داشت. به زبان ساده در زبان فارسی میتوان یک مثال از بازنویسی ذکر نمود:

جمله اصلی: تحقیقات نشان میدهد که کارآفرینی میتواند اقتصاد جوامع را متحول سازد.

جمله پارافریز شده: بر اساس نتایج تحقیقات مختلف، اقتصاد کشورها تابعی از عوامل مختلف است که در این میان، کارآفرینی نقش بسزایی دارد.

ضمانت پارافریز و بازنویسی

در خدمات بازنویسی و پارافریز دو نوع ضمانت بر عهده ایراکا خواهد بود.

ضمانت یک: شش روز تضمین برای رفع هرگونه اشکال موجود در متن شامل مشکلات گرامری و یا مشکل در تغییر معنای اصلی جملات.

ضمانت دو: تضمین کاهش میزان مشابهت تا حد ۱۵ درصد. در پایان بازنویسی نیز نتیجه مشابهت مقاله به صورت خروجی نرم افزار  iThenticate و یا Turnitin برای مشتریان گرامی ارسال میشود تا با خیال آسوده، مقاله را برای ژورنالهای معتبر سابمیت نمایند. لازم به ذکر است این ضمانت برای مقالاتی است که به طور کامل برای رفع مشابهت به ما سپرده شود. اگر فقط یک بخش از مقاله مانند مقدمه یا پیشینه پژوهش را برای رفع مشابهت ارسال میکنید، میزان مشابهت نهایی بسته به میزان کلمات تخصصی معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود.

ثبت سفارش

سفارش خود را ثبت کنید

فهرست