ایراکا توسط فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تاسیس گردیده تا برترین خدمات ترجمه مقاله، ویرایش مقاله و پارافریز را برای فرهیختگان مراکز آموزش عالی کشور فراهم آورد.

روال ترجمه در حالت عادی برای ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه در روز میباشد اما بدیهی است ممکن است مشتریان و کاربران گرامی، به ترجمه مقاله به صورت کاملا فوری نیاز داشته باشند. با توجه به گستره عظیم مترجمین متخصص ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان)، این امکان وجود دارد که زمان به نصف کاهش یابد و در واقع تا ۲۵۰۰ کلمه در روز (و بسته به نوع رشته گاهی تا ۳ هزار کلمه) نیز تحویل مشتری شود.

در این حالت هیچگونه نگرانی بابت زمان و کیفیت وجود نخواهد داشت و بخش کیفی موسسه پیش از تحویل سفارش به مشتریان، کلیه سفارشات را به دقت چک مینماید.

علاوه بر این امر، ثبت سفارش در ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام میشود و سفارشات ثبت شده در مدت ۳۰ دقیقه، قیمت گذاری و پیش فاکتور برای مشتری ارسال میگردد. این موارد باعث میشود تا مشتری بدون کوچکترین دغدغه، از تحویل به موقع سفارش خود اطمینان یابد.

لازم به ذکر است برای ترجمه فوری نیز همانند ترجمه عادی، مشتریان گرامی ضمانت ۵ روزه برای ویرایش مجدد رایگان در اختیار خواهند داشت. با اینحال ممکن است به دلیل ترافیک کاری در برخی رشته های خاص، امکان تحویل فوری در برخی زمانها وجود نداشته باشد که این امر نیز در کمتر از ۳۰ دقیقه به مشتریان اطلاع رسانی میشود. اما در اکثر موارد ترجمه فوری مقاله به صورت کاملا تخصصی در کمترین زمان امکان پذیر است بدون آنکه هزینه زیادی به قیمت نهایی افزوده شود.

در موارد بسیار حیاتی و کیس هایی که مشتری به یک ترجمه واقعا ضروری نیاز دارد، یکی از راهکارهای ایراکا که توانسته است مورد رضایت مشتریان واقع شود، سپردن سفارشهای ترجمه فوری مقاله به چند مترجم به صورت همزمان است که مخصوصا برای ترجمه فصول مختلف کتاب، دارای کاربرد زیادی است.

در این حالت نیز برای یکدست شدن کیفیت نهایی، یک ویراستار، کلیه فصول کتاب یا بخشهای مقاله را بازبینی و اصلاح خواهد نمود تا از یکسان بودن اصطلاحات کاربردی و تخصصی در کل متن اطمینان حاصل شود.

سیاست حفظ اطلاعات

ایراکا دارای سیاست حفظ اطلاعات و متون ارسالی شما برای ترجمه می­باشد و به شما این ضمانت را می دهد که تمامی حقوق مالکیت معنوی شما در برابر متن ارسالی برای شما حفظ گردد.

ضمانت ترجمه

پس از ترجمه تخصصی مقاله و بازخوانی توسط مترجم و تیم کیفی، مشتری این حق را دارد تا طی مدت زمان ۵ روز بعد از ترجمه هرگونه ایراد احتمالی را گزارش داده و توسط مترجمان این مؤسسه بصورت رایگان ویرایش شود.

هزینه (قیمت) ترجمه و تخفیفات

ایراکا پس از ثبت سفارش توسط مشتریان محترم، در مدت زمان کمتر از یک ساعت فاکتور را که شامل: اطلاعات هزینه، تخفیفات احتمالی بر مبنای حجم سفارش و سابقه مشتری در همکاری با این گروه، و مدت زمان تحویل سفارش میباشد، بصورت دقیق و با جزییات صادر می­نماید.

لازم به ذکر است سیاست قیمت­گذاری ترجمه مقالات و متون تخصصی در تمامی رشته ها، بهترین در نوع خود می­باشد که با مقایسه چند دقیقه ­ای صحت این ادعا مشخص می­شود. در سیاست شناور قیمت­ گذاری ترجمه، هر چه تعداد کلمات متن بیشتر باشد، تخفیف بیشتری اعمال خواهد شد.

ثبت سفارش

سفارش خود را ثبت کنید

فهرست